Symulacje edukacyjne – założenia do pracy magisterskiej


Informujemy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Doświadczalne akceptuje się poniższe problemy do egzaminu:

  • symulacja kreatywna – „Romantyczna podróż. Na podstawie biografii Juliusza Słowackiego” i „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych”
  • symulacja strategiczna : „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe” oraz „Kreowanie wizerunku polityka na modelu Facebooca”
  • gra strategiczna – „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” oraz Kaskadowe Gry Szkoleniowe i „Szlak Zamków Krzyżackich”
  • gra słownikowa : „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu” oraz „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
  • zabawa zespołowa : „Obraz Żyda w polskiej kulturze ludowej” i „Praca korespondenta wojennego relacjonowanie czy badanie rzeczywistości”
  • gra zespołowa – „Patologie i dewiacje społeczne jako wyzwania współczesnego społeczeństwa” i „Dj i Vj. Dopasowanie muzyki do obrazu. Dopasowanie obrazu do muzyki”
  • zabawa słownikowa : „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” i „Zakonnik Dusana w świetle aktów prawnych Macedonii, Polski i Unii Europejskiej”
  • zabawa zespołowa – „Rywalizacja mocarstw o wpływy w Bułgarii od traktatu w San-Stefano do wybuch I wojny światowej” i „Hoplita grecki”
  • gra menedżerska : „Kobieta w Policji przypadek czy wybór?” oraz „Zawód dziennikarz – współczesne wyzwania”
  • Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.