Scenki kreatywne – tematy do pracy magisterskiej


Informujemy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne rekomendujemy tu przedstawione tezy do zaliczenia:

  • gra językowa – „Czarny Wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju” oraz „Ludzie tygodnika „Polityka” przed o po transformacji 1981-2000”
  • gra menedżerska – „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena” oraz „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich”
  • symulacja słownikowa : „Ikona w prawosławiu: źródło doznań estetycznych i duchowych” i Zespołowe Symulacje Menedżerskie i „Imagologiczne aspekty w marketingu politycznym”
  • symulacja edukacyjna : „Negatywny wpływ reklam telewizyjnych na podstawę oraz słowną twórczość dzieci i młodzieży” i „Od portretu do ikony. Początki sztuki sakralnej”
  • gra zespołowa – „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985” i „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.”
  • zabawa kreatywna : „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej” i „Ochrona praw dziecka ”
  • gra strategiczna – „Działalność dobroczynna w pierwszych wiekach chrześcijaństwa” i „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego”
  • zabawa słownikowa : „Polsko-niemiecka problematyka na łamach „Polityki”” i „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie”
  • zabawa językowa : „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i „Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego” oraz „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera”
  • Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.