Scenki kreatywne – tezy do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Symulacje Integracyjne akceptujemy tu przedstawione zagadnienia do egzaminu:

  • gra kreatywna – „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na modelu komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” i „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza”
  • gra zespołowa : „Aspekty kultury młodzieźowej w Unii Europejskiej. Cele i zadania” i „Kibic-chuligan-kibol. Obraz medialny kibiców na Łamach dziennika „Gazta Wyborcza””
  • zabawa decyzyjna – „Filmowe i teatralne adaptacje powiesci Michała Bułhakowa Mistrz i Małgorzata” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Problem manipulacji w internetowej reklamie banków”
  • zabawa strategiczna : „Powstanie Warszawskie we wspomnieniach i filmach” i „Kreowanie firmy rodzinnej Bolesława Kasprowicza przy pomocy mediów przełomu XIX i XX wieku”
  • symulacja decyzyjna – „Charakterystyka postaci wampirycznej w wybranych utworach literackich” i „Postrzeganie prawdy przez myślicieli średniowiecznych”
  • gra słownikowa – „Żandarmeria Wojskowa. Struktura zadania prawne sspekty funkcjonowania” i „Kobieta upadła czy bestia wyzwolona. Postać Nany w utworze Emila Zoli”
  • gra strategiczna : „Trwałość obrzędów słowiańskich i kultura współczesności” oraz „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego”
  • symulacja edukacyjna – „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego” oraz „Literatura podróżnicza – spotkanie z innością”
  • gra językowa : „Komunikacja rocznego dziecka” i „Spuścizna bizantyjska kultury materialnej we wpółczesnej Bułgarii. Aspekt turystyczny”
  • Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.