Gry kreatywne – tezy do zaliczenia


Informujemy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Umiejętnościowe zezwala się na tu przedstawione zagadnienia do zaliczenia:

  • gra decyzyjna – „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989” i „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie”
  • gra komunikacyjna : „Sytuacja jezykowa mniejszości narodowych i etnicznych w Albanii, Na studium przypadku Greków i Wolotów w okręgu Gjirokotry” i „Wielkie pustynie Świata”
  • symulacja lingwistyczna – „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na danych źródłowych z Przeglądu Gnieźnieńskiego” i Społeczne Symulacje Biznesowe oraz „Monitor wobec kultury i spraw społecznych w epoce stanisławowskiej”
  • symulacja kreatywna : „Media elektroniczne we współczesnej polskiej rodzinie. Dylematy kulturowo-socjologiczne” i „Uniwersalność leksykonu obsługującego ukraiński i polski ekodyskurs”
  • gra kreatywna – „Postacie fantastyczne w twórczości Johna Rolanda Reneta Tolkiena” i „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich”
  • zabawa strategiczna : „Spaghetti – western jako gatunek filmowy” oraz „Celibat w kościele katolickim i kościele prawosławnym”
  • zabawa słownikowa : „Media elektroniczne we współczesnej polskiej rodzinie. Dylematy kulturowo-socjologiczne” i „Globalizacja współczesnego świata”
  • zabawa zespołowa : „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową” i „Polityka kulturowa i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na przykładzie powiatu poznańskiego”
  • symulacja słownikowa – „Współczesny terroryzm w opiniach prasy polskiej. Uwarunkowania polityczno-socjologiczne ” oraz „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie”
  • Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.