Ogłaszamy iż na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Umiejętnościowe akceptuje się tu przedstawione tematy do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja lingwistyczna – „Język polski jako obcy – rozumienie pojęć uniwersalnych: wolność, demokracja, terroryzm. Rola kultury” oraz „Polski dandys. O kreacji pewnego stylu życia w listach Juliusza Słowackiego do matki”
zabawa słownikowa – „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera” oraz „Komunikacja w związku bliskim – partnerskim ”
zabawa edukacyjna – „Wizerunek kobiety w ujęciu Ojców Kościoła” i Psychodramatyczne Symulacje Menedżerskie oraz „Susze meteorologiczne w Polsce srodkowo-wschodniej”
zabawa decyzyjna : „Strategia reklamowa rodzinnej firmy usługowej” oraz „”Zwrotnik Raka” H. Millera – traktat filozoficzny czy pornografia?”
symulacja komunikacyjna : „Terror stalinowski w latach 1929-1941” oraz „Idea emancypacji u sufrażystek w XIX wieku”
symulacja edukacyjna : „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii” oraz „Częstość i intensywność cyklonów tropikalnych w Azji Połuidniowo-Wschodniej na tle ostatniego dwudziestolecia 1992-2011”
gra edukacyjna – „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” oraz „Wizerunek wiejskiego dziecka w polskiej literaturze doby pozywityzmu poprzez pryzmat haseł pracy organicznej i pracy u podstaw ”
zabawa biznesowa – „Tajemnice Zaśnięcia i Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w ujęciu ikon” oraz „Potencjał turystyczno-rekreacyjny gminy Uchanie”
gra kreatywna – „Mit projektu Riese” i „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji”
Ten wpis został opublikowany w kategorii
Bez kategorii i oznaczony tagami
edukacja,
Gry symulacyjne,
Symulacje menedżerskie. Dodaj zakładkę do
bezpośredniego odnośnika.