<!–more–>Różnego rodzaju gry terenowe są coraz bardziej popularne wśród mniejszych i większych firm. Ich właściciele dostrzegają bowiem zalety, które się odniesie organizując coś takiego. Właściwie przeprowadzona gra znacząco może wzmocnić pracownicze relacje, a dodatkowo poszerzyć kompetencje i umiejętności tak przydatne na wielu stanowiskach.
<br>
Jakiś czas temu z ze sporym rozmachem została zorganizowana przez znany koncern farmaceutyczny gra szkoleniowa dla pracowników, jaką wiele osób uznało za największą w Polsce. Udział w niej bowiem wzięli wszyscy bez wyjątku pracownicy firmy, co w sumie dało blisko pięciuset uczestników. Dodatkowo całość była pod opieką prawie czterdziestu trenerów, którzy odpowiedzialni byli za organizację zajęć z grupami zawodników.
<br>
Pewną część z tego zespołu trenerów stanowiły osoby z firmy wszystko organizującej, większość kadra z farmaceutycznej firmy. Zostali oni zaproszeni wcześniej do hotelu, w jakim miało się to wszystko odbyć, i odbyli tam odpowiednie przeszkolenie. Przez to bez żadnych problemów poradzili sobie ze swoimi zadaniami.
<br>
Pierwszoplanowym trenerem był sam Prezes firmy, który w życiu prywatnym jest doświadczonym alpinistą. Zdecydował się on wykorzystać swoją pasję i zainteresowania do tego, żeby w oparciu o górską wyprawę przekazać innym uczestnikom sporo interesującej wiedzy na temat zarządzania zespołem ludzi, motywowania i rozwiązywania konfliktów. Tym samym nawiązał on do zagadnień pracy zespołowej, tak istotnej we wszystkich firmach.
<br>
Podczas opisywanej gry uczestników podzielono na 25 zespołów, jakie przez przez kilkanaście godzin zajmowały się wyznaczonym planem. Najważniejszą część wspomnianej gry stanowiły półgodzinne eksperymenty społeczne, to znaczy nietypowe, wymagające nieszablonowego podejścia zadania, w jakich członkowie drużyn wykazać się musie dużą dozą zaufania i komunikacji.
<br>
Wszystkie eksperymenty kończone były przekazaniem grupie tak zwanych kart, z którymi ta powinna się zapoznać. Przy analizie tych kart tak naprawdę pracownicy weryfikowali swoje działania przez pryzmat pięciu głównych kompetencji, co pozwalało im na odniesienie się do swojej codziennej pracy.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.