Gry edukacyjne – założenia do zaliczenia


Ogłaszamy że na studiach Trening Kreatywny i Symulacje Integracyjne akceptuje się następujące książki do superwizji końcowej:

  • gra biznesowa – „Przyczyny i skutki sięgania przez młodzież po alkohol” i „Dwie twarze Oskara Schindlera”
  • zabawa biznesowa – „Motyw diabła w polskiej kulturze ludowej” i „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku”
  • gra strategiczna : „Reklama jako narzędzie manipulacji próba krytycznego spojrzenia na społeczeństwo poprzez pryzmat filmu czeskiego” oraz Gry Symulacyjne oraz „Analiza powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego”
  • gra lingwistyczna : „Pozytywiści wobec romantycznej tradycji” oraz „Homoseksualizm we współczesnej polskiej przestrzeni kulturowej”
  • zabawa językowa : „Wizerunek kobiety w reklamie prasowej” oraz „Stereotyp Polaka kreowany przez obcokrajowca”
  • gra lingwistyczna – „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów” oraz „Bohater wyalienowany. Synteza na podstawie filmów”
  • zabawa językowa – „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji” i „Bułgarzy na Krymie w XIX i na poczatku XX w.”
  • zabawa komunikacyjna – „Tadeusz Różewicz jako krytyk kultury współczesnej” oraz „Portrety kobiet w ocenianych dramatach Gabrieli Zapolskiej”
  • gra kreatywna : „Poetyka listu romantycznego na danych źródłowych z korespondencji Juliusza Słowackiego i Salomei Becu” oraz „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
  • Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.